Korzyści z urozmaiconej diety – wskazówki Get Fit

W poniższym wpisie przekażemy Wam kilka wskazówek dotyczących zdrowego żywienia.

Dieta pudełkowa pomaga nam nauczyć się zdrowych nawyków żywieniowych, dzięki czemu możemy je stosować nawet po zakończeniu korzystania z diety. Poniżej zaprezentujemy Wam kilka wskazówek, dzięki którym Wasza dieta będzie urozmaicona.

  • Spożywaj posiłki w regularnych odstępach czasu
  • Uwzględnij w swoim tygodniowym jadłospisie wszystkie grupy produktów spożywczych
  • Codziennie spożywaj owoce i warzywa –zalecane jest spożywanie warzyw o różnych kolorach, co ułatwia prawidłowe zbilansowanie diety w witaminy i składniki mineralne
  • Mieszaj różne produkty zbożowe, najlepiej korzystając z produktów pełnoziarnistych, bogatych w błonnik i witaminy
  • Ogranicz spożywanie mięsa na rzecz ryb i warzyw strączkowych
  • Jeśli jesteś fanem słodkości, to ogranicz stosowanie przekąsek przygotowywanych na jasnej mące, na rzecz mąk pełnoziarnistych
  • Nie zapominaj o włączeniu do jadłospisu jaj, nabiału i zdrowych tłuszczy nienasyconych

W naszej ofercie najbardziej urozmaicone są diety standardowe, w których nie wykluczamy żadnych grup produktowych.

Warszawa, Pruszków, okolice – zamów dieta pudełkowa Get Fit już dzisiaj TUTAJ

Poniżej prezentujemy apetyczne zdjęcia diety pudełkowej standardowej Get Fit.

Zobacz również

14 kwietnia 2022
Dieta wykluczająca produkty o wysokim indeksie glikemicznym powinna być odpowiednio skomponowana. Dowiedz się zatem, jakie posiłki mają niski IG!
29 marca 2022
Błonnik pokarmowy jest chemicznie niejednorodną grupą związków pochodzenia roślinnego, nie ulega trawieniu oraz wchłanianiu w przewodzie pokarmowym człowieka. Mimo to jest ogromnie ważny dla zdrowia i może ograniczyć ryzyko zachorowania na choroby cywilizacyjne. Błonnik pokarmowy dzielimy na frakcję rozpuszczalną (gumy, śluzy roślinne, pektyny) i nierozpuszczalną (celuloza, hemiceluloza, ligniny). Nie jest to podział dokładny, ponieważ błonnik …

Wpływ błonnika pokarmowego na zdrowie i odchudzanie Więcej »

28 stycznia 2022
Obecnie ponad 25% dzieci w wieku 3 lat ma nieprawidłową masę ciała, natomiast około 30% 8 latków ma otyłość lub nadwagę. Podpowiadamy jak zapobiegać otyłości u dzieci.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial