Dieta bez wysokiego indeksu glikemicznego

Spożywanie posiłków o niskim lub średnim indeksie glikemicznym zapobiega napadom głodu między posiłkami, a w konsekwencji ułatwia utrzymanie prawidłowej masy ciała. Jeśli szukałeś takiej diety to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Nasz catering dietetyczny w Warszawie i okolicach dostarcza dietę eliminującą produkty z wysokim IG. Nasza dieta pudełkowa jest nie tylko zdrowa, ale również bardzo smaczna o czym świadczą zdjęcia naszych posiłków dostępne w niniejszej publikacji.

Więcej informacji o diecie bez produktów o wysokim indeksie glikemicznym znajdziesz TUTAJ

Polędwiczka wieprzowa w sosie kurkowym z kaszą gryczaną i surówką wielowarzywną
Sałatka z krewetkami duszonymi w winie i nerkowcem
Owsiane andruty z czarnuszką o niskim indeksie glikemicznym z pastą z wędzonego twarożku i słupkami warzyw

Zobacz również

25 lipca 2021
Utrzymanie zrównoważonego poziomu wody jest niezbędne. Odwodnienie, ale też nadmierne nawodnienie mogą mieć niszczący wpływ na ogólny stan zdrowia. Dowiedz się ile wody należy spożywać.
8 lipca 2021
Kofeina znajduje się w wielu produktach spożywczych, w szczególności w różnych napojach. Poznaj jej sposób działania i wpływ na Twój organizm!
22 czerwca 2021
Jak przygotować niebieskie jedzenie oraz czemu zawdzięcza wyjątkowy kolor? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule!